چهارشنبه 20 فروردين 1393
واحد فناوری اطلاعات معاونت درمان از سال 1391 ، با هدف ارائه خدمات و سرویس های رایانه ای به پرسنل معاونت درمان و انجام کلیه امور مرتبط با رایانه و همچنین ارتقاء دانش رایانه در زمینه های مختلف راه اندازی شده است .

شرح وظایف واحد
IT   : 
سخت افزار
·          رفع اشکالات و موارد پیش آمده در هر سیستم و لوازم جانبی و نصب سیستم عامل و درایوها
·          برآورد نیازهای سخت افزاری حوزه و نظارت بر خرید با هماهنگی مدیریت حوزه و مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه  (در صورت نیاز)
·          رفع عیب اولیه تجهیزات غیر فعال شبکه (داکت، پریز شبکه، رک، پچ پنل و ...) و در صورت عدم رفع آن ،هماهنگی با واحد سخت افزار و شبکه مدیریت آمار و فناوری اطلاعات
·          رفع عیب اولیه تجهیزات فعال شبکه (سوییچ، اکسس پوینت، تجهیزات بی سیم و ...) و در صورت عدم رفع ، هماهنگی با واحد سخت افزار و شبکه مدیریت آمار و فناوری اطلاعات
 
نرم افزار
·           نصب و راه اندازی نرم افزارهای مورد درخواست کاربران با درنظرگرفتن نیاز واقعی آنها
·          نیازسنجی نرم افزارهای تحت شبکه حوزه مربوطه و اعلام آنها به مدیریت فناوری و ارائه مشاوره های لازم دراین خصوص به مرکز در جهت تهیه ،  آماده سازی و ارتقاء نرم افزارهای مورد نیاز
·          رفع آلودگیهای ویروسی بوجود آمده در کامپیوترهای اداری
·          نظارت بر دسترسی های اتوماسیون اداری.
·          انجام تنظیمات مربوط به IPod های معاونت درمان و رفع عیوب احتمالی.
·          نصب آنتی ویروس و انجام تنظیمات با هماهنگی مرکز IT دانشگاه.
 
 
website
 
·          بروزرسانی صفحات وب سایت
·          قراردادن اخبار مرتبط با حوزه کاری مربوطه و مورد نیاز عموم درسایت
·          طراحی فرمها و ارسال به مدیریت امار و فناوری اطلاعات جهت بارگذاری آن در سایت در جهت کاهش مراجعات مستقیم ارباب رجوع به محل و حرکت در جهت تکریم ارباب رجوع
·          نظارت و کنترل محتوای صفحات با رعایت سلسله مراتب اداری در مطالب ارائه شده برای وب سایت
·           هماهنگی با واحد روابط عمومی معاونت درمان جهت رعایت سلسله مراتب اداری.
آموزش
·          شرکت در برنامه های آموزشی مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه
·          آموزش کاربران و رفع نیازها
·          ارائه آموزشهای مورد نیاز کاربران از طریق وب سایت واحد
 
 امور ستادی
·          انتقال تصمیمات مدیریت فناوری اطلاعات به حوزه مربوطه
·          انتقال نظرات و نیازها ( حسب عملکرد حوزه مربوطه ) به مدیریت فناوری اطلاعات
·          شرکت در جلسات مدیریت فناوری به طور منظم
·          پاسخ به مکاتبات اداری در موعد مقرر
·          ارائه گزارشات لازمه و مرتبط در موعد مقرر
·          پایش و ارزشیابی منظم از تمام فعالیتهای مرتبط با IT در حوزه
 
شبکه
·          اقدام درجهت اتصال و یا انفصال کامپیوترهای موجود در حوزه بنا به نیاز و فراهم نمودن مقدمات لازم و انجام تنظیمات مربوطه منطبق بر فرآیندهای مدیریت فناوری.
·          برطرف نمودن اشکالات کاربران در استفاده از سرویسهای شبکه دانشگاه طبق فرآیندهای مدیریت فناوری
·          حفظ امنیت فیزیکی محیط اتاق سرور- دما و دقت در عبور و مرور ها
·          عیب یابی شبکه LAN واحد مربوطه و رفع عیوب با هماهنگی مرکز IT دانشگاه.
 
چهارشنبه 25 مهر 1397   20:37:55

تصویر ها