1397/10/19 چهارشنبه
اطلاعیه زمان و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان نیمسال دوم آزمون سراسری
زمان و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان نیمسال دوم آزمون سراسری سال تحصیلی 98-97

اطلاعیه زمان و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان نیمسال دوم آزمون سراسری سال تحصیلی 98-97 دانشگاه علوم پزشکی البرز

پذیرفته شدگان گرامی: ضمن عرض تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون سراسری سال 97 خواهشمند است قبل از ثبت نام نکات زیر را با دقت مطالعه فرمایید.

فرایند ثبت نام حضوری :

 پس از انجام: 1-  ثبت نام اولیه اینترنتی و دریافت کد رهگیری (که پیش تر انجام گردیده است) 2- دریافت و تکمیل فرمهای ثبت نام (لینک دریافت فرم ها در انتهای اطلاعیه می‌باشد) 3- اطمینان از تکمیل مدارک، می توانند با اصل مدارک در تاریخ اعلام شده در همین صفحه به دانشکده مربوطه مراجعه و نسبت به تحویل مدارک و فرم های ثبت نام خود اقدام نمایند و کارت دانشجویی خود را تحویل گیرند.
 

در روز تحویل مدارک فرم کمیته انضباطی را به کارشناسان دانشجویی مستقر در دانشکده ها ارائه نمایید.

مدارک مورد نیاز در روز تحویل مدارک شامل :

-  کپی کارت ملی 2 سری

-  کپی تمام صفحات شناسنامه 2 سری

-  6 قطعه عکس 4*3

- اصل و کپی دفترچه بیمه (درصورت دارا بودن)

-  اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت نظام‌ وظیفه برای آقایان ( وضعیت نظام وظیفه )

-  اصل مدرک دوره پیش دانشگاهی یا اصل گواهی موقت دوره پیش دانشگاهی (اصل گواهی موقت یا اصل گواهی دوره پیش دانشگاهی باید با مهر و امضاء مدیر مرکز پیش دانشگاهی با درج رشته تحصیلی،بخش و شهرستان محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی باشد) ( به همراه یکسری کپی از آنها)

-  اصل مدرک دوره متوسطه (اصل گواهی موقت یا اصل گواهی دوره متوسطه باید با مهر و امضاء مدیر دبیرستان یا هنرستان با درج رشته تحصیلی،بخش و شهرستان محل اخذ مدرک متوسطه باشد)  و اصل ریز نمرات دوره متوسطه ( به همراه یکسری کپی از آنها).

-  اصل رسید پستی تأییدیه تحصیلی پایان دوره پیش دانشگاهی (تأییدیه تحصیلی با مهر و امضاء مدیر مرکز پیش دانشگاهی با درج رشته تحصیلی، بخش و شهرستان محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی باشد)

- اصل رسید پستی تأییدیه تحصیلی پایان دوره متوسطه 

- اصل فرم انصراف از تحصیل (دانشجویان انصرافی موسسات آموزش عالی)

- اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت رسمی و بدون قید و شرط(جهت کارمندان دولت)

-  تکمیل و تحویل فرم هایی که در زمان ثبت نام اینترنتی دانلود نموده اید (فرم پیوست ب و فرم ثبت نام و کمیته انضباطی و سایر فرم های دانلود شده از انتهای صفحه اطلاعیه)

   *به همراه داشتن اسکن کلیه مدارک برروی لوح فشرده الزامی می باشد.

بدیهی است عدم اقدام جهت ثبت نام در هر یک از مراحل فوق به منزله انصراف می باشد.

ب) ثبت نام خوابگاه

      به اطلاع می رساند این دانشگاه فاقد خوابگاه ملکی می‌باشد لیکن به منظور برطرف کردن نیاز دانشجویان غیر بومی مبادرت به عقد قرارداد با خوابگاههای مشارکتی با ظرفیت محدود نموده است که قسمتی از هزینه های این خوابگاهها توسط دانشجو پرداخت میگردد. مبلغ شهریه خوابگاه  (سهم دانشجو) برای دانشجویان روزانه در نیمسال دوم سال تحصیلی 98-97 مبلغ 4/500/000 ریال می باشد.

تبصره: دانشجویان مازاد در اولویت واگذاری خوابگاه نمی باشند لذا امکان پیش ثبت نام خوابگاه برای آنها وجود ندارد. پس از اسکان دانشجویان روزانه در صورت بودن ظرفیت خالی با پرداخت کل قیمت تمام شده ، اسکان داده خواهند شد.

پس از ثبت نام در سیستم سما ، دانشجویان متقاضی خوابگاه بر روی لینک ثبت نام خوابگاه ( قابل مشاهده در انتهای همین صفحه) کلیک نمایند و در قسمت "پیش ثبت نام " ثبت نام خوابگاهی را انجام دهند.

* لازم به ذکر است ثبت نام در سامانه خوابگاهی به منزله دریافت خوابگاه نمی‌باشد. پس از ثبت نام در سامانه خوابگاه ، تقاضا مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تأیید یا عدم تأیید خوابگاه در همان سامانه قابل رویت می باشد.

  • ** مدارک لازم جهت دانشجویان واجد شرایط دریافت خوابگاه
  • دو قطعه عکس 4*3
  • کپی کارت ملی و کپی تمام صفحات شناسنامه 1 سری (در صورت تأهل کپی شناسنامه و کارت ملی همسر الزامی می باشد)
  • به همراه داشتن اسکن عکس الزامی میباشد

به اطلاع می رساند ثبت نام دانشجویان شهریه پرداز پس از مراجعه به دانشکده در زمان تحویل مدارک و پرداخت شهریه مربوطه نهایی می گردد.


به اطلاع کلیه دانشجویان شهریه پرداز می رساند مبالغ مذکور به صورت علی الحساب می باشد.

-  با توجه به دو منظوره بودن کارت دانشجویی، پس از دریافت کارت جهت فعال نمودن آن به واحد تغذیه مستقر در دانشکده محل تحصیل خود مراجعه نمایید.

- لازم بذکر است دانشجویان غیربومی متقاضی اسکان در خوابگاه می بایستی پس از تحویل مدارک آموزشی و دانشجوئی جهت تحویل فرم های خوابگاه به ساختمان معاونت دانشجوئی (اداره خوابگاهها) مراجعه نمایند.

زمان تحویل مدارک ورودی های نیمسال دوم سال تحصیلی 98-97: روز دوشنبه مورخ 97/11/15، سه شنبه مورخ 97/11/16  و چهارشنبه مورخ 97/11/17        از ساعت 14- 8:30

شروع کلاسهای ورودی های نیمسال دوم: از روز یکشنبه  مورخ 97/11/21

نکات مهم و ضروری:

- درخواست تأییدیه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی و دوره متوسطه  از دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ارائه رسید آنها به دانشکده مربوطه برای کلیه پذیرفته شدگان الزامی می باشد.

 ارسال تأییدیه تحصیلی به آدرس: کرج-میدان طالقانی-بالاتر از دادگستری- شهرک اداری دانشگاه علوم پزشکی البرز-طبقه دوم- معاونت آموزشیاداره امورآموزش و تحصیلات تکمیلی       کدپستی: 3149779453 

- انتقال و جابجایی همزمان دانشجویان ترم 1 از نظر آیین نامه میسر نمی باشد، جهت این امر از مراجعه حضوری خودداری فرمایید.

ضمنا شما عزیزان می توانید درصورت داشتن هرگونه سؤال و یا مشکل در ثبت نام از تاریخ  97/11/13  الی 97/11/14  از ساعت 9:00 لغایت 15:00 با شماره تماس 32563321- 026  تماس حاصل فرمائید. جهت آگاهی بیشتر درباره شرایط خوابگاه، تغذیه و وامهای دانشجویی به سایت معاونت فرهنگی و امور دانشجویی به آدرس http://www.mefda.ir/service/universities/alborz مراجعه نمائید.

آدرس دانشکده ها جهت تحویل مدارک:  

دانشکده پزشکی (رشته پزشکی): کرج ، میدان نبوت، بلوار موذن، انتهای خیابان بوعلی، بالاتر از دانشگاه هنر ، دانشکده پزشکی      تلفن: 34287383- 026 و   34287425- 026

دانشکده پرستاری (رشته پرستاری): کرج، بلوار باغستان، بالاتر از پارک تختی، خیابان اشتراکی، گلستان یکم، دانشکده پرستاری      تلفن: 9-34336007 -026  داخلی 356

معاونت فرهنگی و امور دانشجویی : کرج 45 متری گلشهر خیابان پونه شرقی پلاک 44، ساختمان دارا طبقه 10

  • اداره امور خوابگاهها      شماره تماس :  34584990- 026
  • اداره تعذیه   شماره تماس :    34529125- 026
  • اداره رفاه    شماره تماس : 34560387-026
  • دبیرخانه شورای انضباطی   شماره تماس :  34563563- 026


     

دریافت فرم های ثبت نام

فرآیند ثبت نام خوابگاه معاونت فرهنگی و امور دانشجویی
 

دریافت فایل راهنمای ثبت نام خوابگاه

ورود به صفحه ثبت نام خوابگاه



عكس هاي مرتبط :


نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
آرشیو
نسخه قابل چاپ
لینک های مفید
اعلانات